دکتر لیلا  جویباری

دکتر لیلا جویباری

از این وبلاگ برای انتشار تصاویر ( آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، کاری) استفاده می شود.
دکتر لیلا  جویباری

دکتر لیلا جویباری

از این وبلاگ برای انتشار تصاویر ( آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، کاری) استفاده می شود.

پنجمین سمینار سراسری پرستار ، ماما و پژوهش؛ دانشگاه علوم پزشکی گلستان


یادی از گذشته؛ این تصویر مربوط به زمانی است که کمیته علمی و اجرایی برای سمینار پرستار ، ماما و پژوهش دوره پنجم  کار می کردند:

  محمدزمان مجنونی دانش آموخته است و هم اکنون پرستار بخش مراقبت های ویژه شده، سید محسن حسینی نژاد استاژر  شده و اقای مجنی هم دانش آموخته شده و مشغول به کار در اتاق عمل. 



جشنواره شهید مطهری

رئیس مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت از ارائه بسته سیاست های آموزشی وزارتخانه به شورای معاونین خبر داد.شهرام یزدانی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر شهرام یزدانی در شانزدهمین همایش آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری با بیان این مطلب افزود: تحول در آموزش گام چهارم تغییر در طرح تحول نظام سلامت است و در واقع با این اتفاق، طرح تحول نظام سلامت به یک طرح فراگیر در همه حوزه ها تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: برای اولین بار در طی سالیان گذشته یک بسته سیاستی برای آموزشی طراحی شد که در جلسه شورای معاونان وزارتخانه مطرح شده است. همچنین تصویب سند آمایش سرزمین سلامت نیز در شورای عالی انقلاب فرهنگی گام مهمی در تغییرات حوزه آموزش پزشکی خواهد بود.

یزدانی با اشاره به همایش آموزش پزشکی یادآور شد: برای این همایش به همراه جشنواره شهید مطهری مخزنی برای پورتال آن در نظر گرفته شده که نوآوری های دانشگاه ها در آن ذخیره می شود.

وی درباره مقالات رسیده به همایش آموزش پزشکی گفت: از میان ۷۰۰ مقاله رسیه، ۱۶۱ مقاله برای سخنرانی و ۱۸۸ مقاله برای بخش پوستر در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت اظهار داشت: در جشنواره شهید مطهری نیز از میان ۲۴۱ فرآیند رسیده به جشنواره با توجه به تیپ بندی جدید دانشگاه های علوم پزشکی ۱۷ فرآیند در تیپ یک و ۱۴ فرآیند در تیپ دو برتر شناخته شدند.

تبریک به کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

تبریک به دانشجوی ترم دو پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای انتخاب نقشه مفهومی اش در مسابقه Concept Map در اولین همایش بین المللی بیماری های عفونی ، مشهد ، فروردین 1394