دکتر لیلا  جویباری

دکتر لیلا جویباری

از این وبلاگ برای انتشار تصاویر ( آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، کاری) استفاده می شود.
دکتر لیلا  جویباری

دکتر لیلا جویباری

از این وبلاگ برای انتشار تصاویر ( آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، کاری) استفاده می شود.

دوم مهر ماه: ارتقا از دانشیاری به استادی مبارکم باد ​​


 دانشجویان عزیز ، در تاریخ دوم مهرماه به درجه استادی ارتقا یافتم


دوم مهر ماه

خبر خوشی که منتظرش بودم 

یک پیامک بسیار شیرین و زیبا دریافت کردم  در حالی که در محوطه دانشگاه ذیل اشعه طلایی خورشید نزدیک کتابخانه مرکزی بودم، به من اطلاع داده شد که از دانشیاری به درجه استادی ارتقا یافتم. دکتر لیلا جویباری


از پیام های تبریک محبت آمیز دانشجویان عزیز، همکاران، انجمن نوروفیبروماتوز، مردم و خانواده بسیار قدردانم. آرزوی شادی و بهبودی اوضاع برایتان دارم.


پیام تبریک آقای دکتر فضل اله احمدی استاد پرستاری دانشگاه تربیت مدرس

"همکار بزرگوارم سرکار خانم دکتر جویباری با سلام، این توفیق را به شما ، خانواده محترم ، دانشجویان پرستاری ، جامعه علمی کشور و حرفه پرستاری ، صمیمانه تبریک گفته و ارزوی عافیت و عاقبت به خیری برایتان دارم خدا یاورتان"


پیام تبریک یکی از دانشجویان پرستاری
پیام تبریک یکی از دانشجویان

این عبارات تاکیدی را تکرار  می کنیم

روزهای قشنگی در انتظار من است 

شادی و موفقیت را انتخاب می کنم 

من شایسته بهترین های این جهان هستم